Sarcastic spot

Sarcastic spot

luni, 6 iulie 2009

Pierdut contact realitate

Cam asa s-ar traduce doua saptamani pierdute prin cartier pe la bunica-mea.Cred ca daca mai stateam mult pe acolo ajungeam cu siguranta la spitalul 9 iar creierul meu intra intr-o pauza permanenta.Oamenii aia sunt groaznici,pana ca si cel mai calm si pasnic om ar lua-o razna daca ar sta acolo.Nu vor sa evolueze deloc,au aceleasi certuri stupide si interminabile pe aceleasi subiecte inutile,daca incerci sa fii sarcastic/ironic nu inteleg nimic si trebuie sa le traduci,discuta tot ce au vazut seara la televizor de parca nu erau amandoi de fata cand au vazut respectivele emisiuni/filme,se uita numai la emisiuni in romana iar daca cumva ai gasit si tu ceva interesant pe Discovery,National geographic sau mai stiu eu ce canal mai inteligent,schimba imediat programul ca sa gaseasca ceva interesant,gen Otv sau Kanal D.
Oh,da doua saptamani infernale in care ajunsesem sa numar crapaturile din tavan.Nici macar singura nu puteam sa vorbesc pentru ca mi se parea bizar.Terminasem si cartile de citit,aragazul nu merge conectata la internet iar afara ploua cu galeata.So much fun! Cred ca din cauza lipsei de activitate am inceput sa am si insomnii de ajunsesem sa fiu un zombi.Cum eu am in mod normal pielea palida,acum aveam si niste cearcane care ieseau in evidenta,deci clar mi-am gasit costumul de Halloween.Nici nu vreau sa ma mai gandesc ca deja ma doare capul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu