Sarcastic spot

Sarcastic spot

joi, 23 iulie 2009

M-am trezit

Nu,nu m-am trezit din somn ci din moleseala.Dupa ce m-am sufocat din cauza caldurii am dat intr-un final drumul la aerul conditionat si-am trecut la citit pe bloguri,asa,din blog in blog cum am eu obiceiul.Doar ca primul pe care l-am luat era al lui Cedik si normal nu se putea sa nu rad cu lacrimi(asta mi-aduce aminte de seara trecuta ) Citeam postul cu romantismul si ma gandeam ca,cu ocazia asta sarcasmul meu s-a mai dezvoltat un pic. Imi imaginez cum ar fi ca cineva sa vina la mine si sa-mi dea respectivele replici.Hahaha,cred ca as avea niste raspunsuri foarte speciale pentru respectivu mai ales daca ar fi cineva pe care nu-l agreez.Stiu ca sunt rautacioasa dar mi se pare prea geniala faza ca sa nu o incerc pe cineva.Bine,asta daca gasesc pe cine ca in ziua de azi...bate vantu la replicile astea.E bine si daca ti se spune ca esti draguta sau un alint d-asta mai acceptabil,majoritatea rezumandu-se la "Ce buna esti!" de parca a muscat din tine sa vada ce gust ai.Eh,dar ce sa faci?Majoritatea celor din ziua de azi au un IQ sub nivelul marii datorita arhicunoscutului virus "maneaua". Virus foarte contagios ce a infestat aproape toata Romania si a ajuns si peste hotare. Din pacate nu exista un antidot iar pe zi ce trece din ce in ce mai multi oameni sunt infestati.Singura scapare e sa te muti din tara cat mai departe posibil,altfel n-ai scapare.Ori ca stai in casa si vecinu da muzica la maxim ca sa vada tot poporu ce boxe super-mega-ultra tari are el cumparate cu 2 lei bucata de la un chinez (dar daca-i spui chestia asta se supara de te ia si la bataie),ori ca mergi pe stada sau intr-un mijloc de transport in comun si Gogu cu un telefon de ultima generatie asculta manele la maxim dar fara casti ca na,acu are omu la ce sa ascute(si ce-l doare pe el ca altora nu le place?! )e acelasi lucru.Deci neaparat trebuie sa te muti.

2 comentarii: