Sarcastic spot

Sarcastic spot

joi, 23 iulie 2009

Prea cald

Oricat de mult mi-am dorit eu sa vina vara deja am ajuns sa cred ca e prea mult.Ma uitam, ieri la stiri si cand am vazut cat de cald o sa fie vineri si sambata am zis ca mor.38 de grade!Asta e crima, mai ales daca vrei sa iesi in oras in weeekend.Nu m-as supara sa inceapa o furtuna si sa toarne cu galeata.Ar fi chiar foarte distractiv,tunete,fulgere...*suna la instalatori sa dea drumul la robinetul stricat**nici un raspuns* Damn,se pare ca si astia au plecat in concediu si fara sa ma anunte.Gata ii concediez de tot!
Si acum am nevoie de cineva care sa schimbe naibii becul(soarele) ca e prea puternic!*dies*
Cred ca am sa-i fac o statuie aerului conditionat ca fara el nu stiu ce m-as face.Da si tare ar fi sa se strice,sa vezi atunci ironia sortii.
E imposibil sa traiesti pe asa o vreme caniculara.Si in plus mai stau si la strada ceea ce face imposibil deschisul geamului noaptea,datorita zgomotului infernal produs de masini.Cred ca din ce in ce mai mult imi doresc sa nu mai fie nevoie sa dormim.Consider somnul o pierdere de vreme.Ce bine ar fi sa poti sta 24 din 24 de ore si sa faci ce vrei fara a te simti obosit *daydreams*
Ma rog caldura asta mi-a cam afectat neuronii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu