Sarcastic spot

Sarcastic spot

miercuri, 22 iulie 2009

Caruciorul fantomatic

Nu nu e un film,nici o poveste e doar un vis.Ce reprezinta acest carucior?Pai,sa vedem e un desen ce consta intr-un omulet facut din bete care impinge un carucior asemanator.Iar pentru a se vedea noapte,ca na,respectivu trebuie sa bantuie lumea,e desenat cu alb.Metoda de a scapa de aceasta fantoma e cat se poate de banala:scartaiti in geam.
Da bine stiu ca e stupid dar asta am visat.Iar numele nu i l-am pus dupa ce m-am trezit,nu,asa l-am visat,adica toata lumea din vis asa-i zicea.Si va spun eu ca erau multi oameni care conduceau masini si care recrutau copii ca sa le scartaie in geamul masinii. :
Damn,ar trebui sa ma las de visat.Cu vise ca astea garantat ma interneaza la 9,ce trimitere,ce control,direct in camasa de forta ma i-au.

2 comentarii:

  1. =))
    vreau si eu sa scartai in geam.
    si daca sunt si platita...

    RăspundețiȘtergere
  2. eu cred ca aia de la 9 ar innebuni cu tine acolo :))
    probabil de-aia nu o sa ajungi la 9 prea curand... trebuie sa innebunesti lumea normala ca sa uite de griji... sau sa ajunga si altii la 9 =))))))

    RăspundețiȘtergere