Sarcastic spot

Sarcastic spot

duminică, 21 iunie 2009

De prin arhive

Tot din categoria:"Gasite prin foldere de mult uitate si prafuite" face parte si postu' asta.Continutul consta intr-o discutie cat de cat normala intre mine si Ana.Ceea ce socheaza este sfarsitul,ca nuca-n perete,you'll see why...Iar discutia este din 26.05.2008 ora 10.


Crimson Love : anaaaaaaaaaaaaa
Crimson Love : mooooor
Ana : ?
Crimson Love : Un urs cade intr'un put de 10 metrii adancime, destul de larg pentru a nu atinge peretii, neglijand frecarea cu aerul. Dupa o secunda ajunge jos Ce culoare avea ursul ?
Crimson Love : care-i raspunsul?
Crimson Love : )
Ana :
Crimson Love : cik problema de fizik/logica
Ana : cei asta ma?
Ana : a
Crimson Love : asa
Crimson Love: zii
Crimson Love : stii?
Crimson Love : k eu nu(((
Ana : pai maro cred
Ana : dak e alb nu traieste pe unde ar putea sa existe put
Crimson Love : nu
Ana : sau nu s paote determina
Ana : )
Crimson Love: e da))
Ana : e da, c?
Ana : )
Crimson Love : dar totusi putul are 10 metri si ala ajunge jos intr-o secunda
Crimson Love : cum poate?
Ana : si?
Crimson Love : pai insemna k e f greu
Crimson Love : cred
Crimson Love : habar n-am
Crimson Love : ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ana : pai tiam zis
Ana:
Crimson Love : k eu nu te-am pus sa ma intrebi pe mn
Crimson Love : nuuuuuuuuuuuuu
Crimson Love : nu-i maro
Crimson Love : altcv
Ana : ns ma duso
Ana : ce tea apukt?
Ana :
Crimson Love : (((((
Crimson Love : am luat-o pe urma lu deedee
Ana :
Crimson Love : acu ziii ))
Ana : bai
Ana :calmeazate
Ana : tiam zis ipoteza mea
Ana : ori e maro ori e intrebare capcana si nu se stie
Ana : alta ns
Crimson Love : da
Crimson Love : ok
Crimson Love :
Ana : carei faza cu pb asta?
Ana: d esti asa disperata?)
Crimson Love : pur si simplu
Ana : freak..
Ana : dak afli sami zici si mie
Crimson Love : nu!
Ana : nu c?
Ana : numi zici
Crimson Love : nu-ti zic
Ana : bah u t simti bn?
Crimson Love : da
Crimson Love : f bn
Ana :
Ana :nu mai vb cu tn
Crimson Love : ))
Ana : nebuno
Ana :
Ana :
Crimson Love : ms
Ana :
Crimson Love : ))))))
Ana :
Crimson Love : las-o balta
Ana : iti iei umbrela?
Crimson Love : nu )
Crimson Love :sa vezi k ploua
Ana :

ThE EnD

Lipsurile alea erau niste iconite d-alea stiti voi care ,doar ca nu le-am copiat si pe ele la momentul respectiv,discutia pastrand-o in Word pentru ca eu am setat mess-ul ca sa-mi stearga arhiva pentru a evita lumea care-si baga nasul unde nu-i fierbe oala,adica in principiu,mama.

PS:Discutia a continuat si-n metrou si la scoala unde am reusit sa adun un grup de colegi care-si bateau capul folosind cunostintele lor in materie de fizica ca sa rezolve problema.Concluzia la care au ajuns a fost ca stau cam prost cu materia si ca ar cam trebui sa mai repete formulele dintr-a 9-a.In rest culoarea ursului a ramas un mister si chiar uitasem intr-un timp de ea pana cand Alex,un coleg de clasa,a venit si ne-a luminat mintile:"Era alb,ba!".Cum s-a ajuns la rezultat?Pai,era ceva cu acceleratia gravitationala cateva formule,si voila! s-a rezolvat problema! Noroc ca Alex are prieteni inteligenti ca altfel muream prosti,fara sa stim ce culoare avea ursul in cauza =)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu