Sarcastic spot

Sarcastic spot

joi, 27 septembrie 2012

Update


Ok, so back de la tara acu cateva zile dar lenea e mare, as usual asa ca ma misc mai greu :))
Latest news:
1. A facut via la struguri incat ne-a luat o saptamana s-o culegem iar eu ajunsesem sa vad struguri chiar si atunci cand inchedeam ochii. My wost nightmare.
2. M-am ales cu o durere de muschi + oase de nu stiu cand o sa-mi treaca. But I'm alive and unscratched which is pretty damn weird. Adica am fost la tara o saptamana si n-am patit nimic? Premiera!
3. O mica raceala dar a disparut. Probabil sta ascunsa si revine cu forte proaspete.
4. O durere de cap dubioasa, de am crezut ca o sa cad jos si-a trecut dupa jumatate de ora. Aveam impresia ca, capul meu cantareste o tona si imi tot pierdeam echilibrul. Ochii ma dureau cand ii deschideam...no idea why. ( cred ca asta-i revenge pentru ca n-am patit nimic la tara. Death is still there waiting...)
5. Intr-un final o sa ma duc la spital sa vad ce-i cu mana mea =)) Cu ocazia asta am ajuns pe la spital si se uitau aia la mine ca la nebuni. Noroc c-am plecat inainte sa cheme psihiatrul :))
Ideea e ca vroiam sa-mi fac o programare dar nu in policlinica in care ma duc de obicei. M-am dus la Spitalul Militar unde exista o multime de cladiri cu diverse chestii iar eu nu stiam care din ele e aia buna. Asa ca intreb la fisierul de la spitalul de Aviatori. Aia imi zic ca e usa din dreapta, cladirea turn. Tata zicea ca-i cladirea din stanga, aia noua ( policlinica). Eu vroiam sa strang pe cineva de gat... Asa c-am intrebat un soldat/ portar. Imi zice ca-i in dreapta. So ma duc in dreapta. Urc la etajul 3, vad o usa pe care scria Ortopedie si ma trezesc cu o cucoana care vrea sa-nchida usa. O intreb de unde se fac programarile, aia se uita urat la mine, bombane niste intrebari inutile dupa care-mi spune sa ma duc la asistente. Ok, unde-s asistentele? La capatul holului e o usa pe stanga. Bun, capatul holului interminabil cu cotituri si usi. Where the fuck is it?! Il intreb pe un doctor, asta-mi spune sa trec de o usa. Ajung eu in final unde trebuie, intru le zic alora ce vreau. Aia se uita la minesi ma i-au si el la intrebari destul de nedumeriti dupa care ma trimit afara. Ok, something's fishy. Il sun pe tata, il mai intreb odata unde tre sa ma duc si in final realizez ca nu era bine unde ajunsese. :)) Eu intrasem in spital, acolo unde se tratau pacientii nu unde se consultau. Trebuia sa ma duc in cladirea din stanga. Fufu. Bine macar ca am aflat inainte sa ma cheme asistentele si sa realizeze ca-s pierduta in spatiu, din nou :| Programare nu mi-am facut pentru ca nu-i nevoie. Tre doar sa ma duc la orice ora pana-n unu' jumate. Iar eu ajunsesem pe la 3 p-acolo. Yai lucky me. Tre sa mai fac un drum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu