Sarcastic spot

Sarcastic spot

duminică, 14 octombrie 2012

Absolute lack of time


Horror weeks. Cam asta ar fi motivul pentru care eu n-am mai scris nimic in ultimele doua saptamani.
Totul a inceput cu inscrierea lu' varu' la facultate/camin. Dupa multe intrebari puse la secretariatul facultatii am aflat si noi pe unde-i Tei. Secretara tot insista ca-i in Tei. Bine bine, dar unde anume, in lac?! Da, ea se referea la complexul Tei de pe bulevardul Lacul Tei. Doar ca nu specificase, ba astia, ratacitii, e pe bulevard. Nu, ea o tot dadea cu tei in sus tei in jos. Idiot :|  Dupa ce ne-am uitat pe harta si ne-am lamurit unde este am plecat sambata dimineata la inscriere. Am ajuns la Stefan cel Mare, dupa care am luat-o pe jos (vreo 2 km ). Trebuia sa ajungem la facultatea Hidrotehnica si nu eram siguri cam pe unde se afla. Dupa ce am tot cascat noi gura am vazut un monument de piatra pe care scria Facultatea de Constructii. Ok, so am ajuns bine da unde-i Hidrotehnica? Ne ducem si-l intrebam pe portar. Moment in care incepe nenea sa se aplece si sa se uite pe sub o craca care bloca fatada cladirii. Ne aplicam si noi odata cu el ca sa descoperim ca pe cladire scria Hidrotehnica.*facepalm* Ne-am inecat ca tiganu' la mal :)) I-am multumit paznicului si am intrat in cladire. Dupa ce a platit taxa, a trebuit sa mergem la cantina sa se inscrie la camin.Ajunsi acolo completeaza niste foi si i se dau indicatii de a ajunge la camin: " O iei prin curte, o sa vezi o gramada de oameni, treci pe langa ea, iesi pe poarta, faci stanga si o sa vezi o alta gramada de oameni. Acolo e." A fost chiar amuzant modul in care ne-a explicat ca sa nu mai zic ca nu intelegeam ce-i cu gramada de oameni. Si tocmai gramada aia de oameni ne-a stricat toata ziua. Am urmat instructiunile am trecut pe langa prima gramada care nu era exagerat de mare si am ajuns la a doua, moment in care am avut cel mai mare soc posibil. O mare de oameni astepta sa inttre in cladire. Problema era ca intrau foarte putini o data si stateau cam 30 de minute. Toate astea pentru a primi o cheie de la camera si un card magnetic pentru usa de la intrarea in camin. Holy fu! Ne asezam noi la coada si asteptam, asteptam, asteptam (eram cam ultimii ). Cei din fata aproape ca se omorau sa intre. Zici ca se dadea aur pe gratis cam atat de ingesuiti stateau. Cat a durat toata asteptarea noastra? In jur de 4 ore si ceva. Imi venea sa strang pe cineva de gat. Le era asa de greu sa se organizeze si eu un pic?!
A doua zi aveam coreana si au venit niste studenti din Corea sa ne predea. Erau 3 tipi de 23-24 de ani care saracii parca vazusera niste extraterestrii. Erau atat de speriati incat nici n-au fost in stare sa faca cunostinta cu noi, cel putin eu a trebuit sa strig dupa unul ca sa pot sa-l salut. Mai avea putin si o lua la fuga :)) Asta in special pentru ca restu fetelor erau in fan mode si se hlizeau ca niste idioate, de parca cine stie ce vazusera. Wtf sunt oameni. Sunt la fel ca noi, si in plus sunt timizi. Leave them alone! Tipii au venit cu facultatea, cu bursa sau schimb de experienta, iar profa noastra il cunoste pe tatal unuia dintre ei si asa au ajuns sa ne devina profi. Problema e ca nu stiu engleza si romana cat sa zica "Buna." si "Pa" so we are screwed. Dupa prima noastra lectie aveam impresia ca mi-a luat foc creierul. Era ametita dupa atata chinuiala sa ne intelegem.
Luni, n-am fost la facultate ca era o pierdere de vreme asa ca m-am dus la doctor, with the haaaand. Tam tam tam tam, ajung eu acolo si primesc o veste foarte buna, doctorul nu era :| No, shit, iar am pierdut vremea pe drum. A doua oara. :|
Marti m-am dus la facultate, doar ca sa discut cu proful de ceha care ne-a trimis dupa niste straini la aeroport. Omul s-a apucat sa organizeze un simpoziom, a invitat oameni si cum el nu poate sa le faca pe toate ne-a obligat sa ne ducem noi dupa aia. Din nou, batai de cap, pentru ca eu n-am fost in viata mea p-acolo, nici nu stiam cum sa ajung. Noroc ca s-a oferit Didi sa ma ajute si sa mearga cu mine ca altfel  nu se stie ce alte tampenii mai faceam.
Miercuri de dimineata m-am dus iar la doctor, intr-un final venise. Am avut noroc ca n-am stat chiar asa mult la coada, insa am reusit sa dau iar peste un crazy dude. Intru, ma asez pe scaun, astept sa-si termine discutia cu asistenta si ma intreaba care-i problema. Ii explic cum sta cu mana mea la care-mi raspunde: "Trebuie s-o rezolvi cu intestinul...". Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?! Huh? Mai esti printre noi? Am auzit eu bine? Ce naiba vorbesti tu acolo? Toate intrebarile astea se citeau pe fata mea pentru ca am primit o reactie:" Oh, ai o mina interesant." No shit, Sherlock! Eu vin cu oasele iar tu-mi vorbesti despre intestine. Tu ce crezi? S-apuca imi pune niste intrebari dubioase gen: " Ai scaun zilnic?" (" Nu" ), "Te doare capul? " ("Da dar probabil de la curent..." ) "Ti se umfla picioarele?"(" In cazuri extreme de stat prea mult in picioare" ) si inca vreo cateva. Verdictul? Sunt balonata. Din nou wtf face. Ma pune sa ma intind pe pat imi pipaie somacul si declara ca intestinul subtire e de vina. Se pare ca faptul ca mi-am scos apendicita imi afecteaza bila si pancreasul. Le face mai lenese. Eu deja renuntasem sa-l mai inteleg asteptam doar sa scap odata de el. Imi da o reteta si ma informeaza ca ar trebui sa-mi fac un tratament osteopatic la el la cabinet. Deci, de fapt aici vroia el s-ajunga. Are omu cabinet particular si are nevoie de clenti. Why meeee? :|
Seara ne-a invitat profa de coreana la un spectacol/dineu la Ateneu, pentru ca era ziua nationala a Coreei. Am asistat la cateva fragmente de opera cantate de coreni apoi am mancat diverse chestii (eu una mai mult dulciuri ca altceva nu prea ma incanta).
Joi, am plecat cu Didi de dimineata la aeroport. Am aflat si eu ca exista o linie speciala care duce acolo. :)) Am ajuns cu o ora mai devreme pentru ca autobuzul a mers foarte repede. M-am mai intalnit si cu o colega de facultate. Din nou moment de inecat ca tiganu' la mal ca nu gaseam sosirile si am intrebat pe cineva si ne-a zis sa facem stanga si era un panou destul de mare acolo pe care scria sosiri dar pe care noi nu l-am vazut. Am stat noi ce-am stat si in timp ce vorbeam apare a weird, creepy dude langa noi si mormaie ceva dupa care face semn catre afisul pe care-l tineam in mana si asa ne-am prins ca era unul dintre straini. Foarte gloomy tipul. Eu una speram ca tipa pe care trebuia s-o astept eu sa nu fie la fel ca el sau sa fie o baba. Luckly era tanara si foarte de treaba. Am dus-o cu taxiul pana la hotel si noi am laut metroul de la Anghel Saligny.
Vineri, m-am trezit cu gainile ca aveam curs de la 8 si m-am dus degeaba ca n-a venit proful. Asa ca ne-am dus sa-l ajutam pe Paliga cu simpoziomul (adica sa aranjam masa). Dupa care am avut alt curs.
In weekend am luat o mini pauza.
Saptamana asta, a fost o zarva cu licenta ca nu stim ce-o sa facem si nimeni nu ne prea lamureste. Plus ca am un orar de toata frumusetea. Incep la 8, patru ore libere dupa care alt curs si asta vreo trei zile. La Texte iar fac cu obsedatul, so happy happy joy joy. Ieri am fost in Herastrau cu corenii pentru nu stiu ce tampenie de fstival, adica o taraba cu trei oameni si sfarsit :| Macar ne-am plimbat. Din pacate la cata engleza stiu ei...a fost genial. Plus ca eram un card intreg so trebuia sa socializez cam mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu