Sarcastic spot

Sarcastic spot

joi, 13 septembrie 2012

Eu viitor sofer


Ooops, the cat did it again. Yeah well what can I say, it is not my fault. It never is.
 Am avut marti un curs de curs de condus si evident forta misterioasa atotdistrugatoare si-a facut aparitia siiii, tam tam tam tam, something got broken. Totul a incept cu bine, era cat pe-aci sa intru intr-o masina parcata pentru ca n-am talent la luat curbe dar asta se intampla mai mereu so nothing new. Daaar, dupa vreo jumatate de ora ajung eu la semafor, opresc, fac tot bla bla-ul ala idiotic si astept. La un moment dar profu imi spune sa ma pregatesc. Il vad pe ala din fata mea ca pleaca, ma panichez ca de fiecare data, schimb viteza, si cand dau drumul la schimbator ii zboara capul (chestia aia pe care sunt inscriptionate vitezele). I just froze for a few seconds, and I was like what did I just do?  Profu era cam la fel de socat si-mi spunea mergi, mergi lasa-l, eu ma intrebam unde zburase si imi venea sa m-apuc sa-l caut.Concluzia nu prea ne era noua capul la condus =)) Motiv pentru care din nou era sa ratez curba. Anyway intr-un final a gasit profu maciulia undeva in spatele scaunului meu a infipt-o la loc si in urmatoarele secunde iar a zburat. A trebuit sa renunte la ea pentru ca m-ar fi incomodat de fiecare data cand schimbam viteza. Am trecut si prin targ pe la Vitan ca sa caute alta. Din pacate ii trebuie una originala care costa vreo 600 de mii (vechi). Cam urat si ma face sa ma simt vinovata cu toate ca nu-i chiar vina mea. But still, I fell bad about it. Damn it!
Cu ce m-am ales eu dupa asta? Cu faptul ca schimb mai bine vitezele cand schimbatorul e doar un simplu bat :))
In final ma duce pe niste stradute inguste ca de obicei, cu multe curbe. Cum el ma sacaie la cap ca la fiecare curba sa intru incet fara acceleratie asa am si facut. Partea amuzanta e ca in spatele meu se afla o masina de Politie Locala iar eu ma mosmondeam in ultimul hal. Personal nu i-am vazut decat dupa ce au inceput sa claxoneze :)) Pe moment I was pissed pentru ca ma tortureaza proful sa merg incet iar ei ma grabeau. Plus ca eram cu scoala iar ei erau politsti. Wtf dudes? Vrei sa nu mai existe accidente dar il grabesti p-ala care respecta regulile. Idiots.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu