Sarcastic spot

Sarcastic spot

sâmbătă, 15 septembrie 2012

Erbicid


A venit toamna. Yei. Urasc toamna din simplul motiv ca incepe culesul la vie si ca in fiecare an ma tarasc ai mei la tara ca sa culeg hectarul de vie. De parca as fi cine stie ce betiv. Daca beau 2 litri de vin pe an cred ca e o minune. Si totusi imi pierd zilele prin vie, ma aleg cu febra musculara si ma simt de parca m-ar fi calcat trenul.
Evident ca din aceste motive prin capul meu trec cateva idei bune de scapat de vie. Initial vroiam sa-i dau foc. Dar totusi era prea complicat. In primul rand focul putea fi stins, in al doilea rand nu era sigur ca va lua foc toata via, in al treilea rand vina putea foarte usor sa cada pe mine. Trebuia ceva ireversibil. Iar cea mai buna solutie e erbicidul. In cantitati mari nu omoara doar buruienile ci si plantele. So, daca il folosesc exact dupa ce au cazut toate frunzele si via pare uscata, pana la primavara nimeni nu va sti ce s-a intamplat. Or sa dea vina pe ger sau orice altceva. Asa ca I'm safe. :)) Din pacate am nevoie de foarte mult si nu prea stiu cum sa-l ascund.
Mda, deci saptamana viitoare eu sunt la tara, whithout net :(((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu