Sarcastic spot

Sarcastic spot

miercuri, 24 decembrie 2014

Weird December

Sa vedeeeem. Acum 3 saptamani a murit bunicul meu de la tara, de batranete. L-am inmormantat intr-o sambata. A urma o taiere a porcului urmatoarea sambata. Dupa care, aflam ca a murit o vecina de-a bunicilor din cartier foarte buna prietena de familie, era bolnava. Din nou week-end, din nou taiere a porcului. Eu ca sa ma aflu in treaba: " O inmormantare, o taiere a porcului...". A, si-a taiat si cealalta matusa porcul. Si deci,conform calculelor mele trebuia sa urmeze vre-o doua inmormantari. Tam-tam-tam-tam aseara suna matusa c-a murit nu stiu ce cunostinta din sat de la ei. Azi de dimineata iar ne suna sa ne zica ca a mai murit unul. Aveau amandoi 48 de ani si nu se cunosc cauzele. The fuck?! Stiu ca in general glumele mele sadice n-au nici o urmare dar asta e efectiv dubios. Acum stau si ma gandesc ce urmeaza?! Ca porci nu mai avem de taiat... A, ba da. Mai vrea sa taie matusa mea unul. I wonder...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu