Sarcastic spot

Sarcastic spot

luni, 22 decembrie 2014

Forever young


Ma intreb cam pe la ce varsta or sa inceteze oamenii sa ma ia drept o pustioaica de 15 ani. Stiu ca ar trebui sa ma simt flatata. Adica unele la 16 ani arata ca la 30 si-si dau cu 50 de mii de creme ca sa intinereasca si tot arata ca niste babe obosite. Si totusi!
Totul a inceput cu ziua mea cand m-am dus la Lidl sa cumpar diverse printre care si bere pentru tata ca altfel imi scotea ochii ca nu i-am facut cinste. Ajung la casa vede casiera berea si ma-ntreaba: "Esti majora, nu?" Nu stiam daca sa rad sau sa plang. Eu tocmai facusem 23 de ani si tipa ma-ntreba daca-s majora. Evident ca ea n-avea de unde sa stie dar totusi, wtf moment pentru mine.

Peste vreo cateva zile ies din bloc de dimineata si ma-ntalnesc cu o vecina. "Si cum merge scoala?" " Am terminat facultatea si acum lucrez" Tanti face ochii mari la mine. "Am crezut ca ai 14 - 15 ani..." Tantiiii aveam 14 cand m-am mutat in bloc. Sunt vampir?! Trecem mai departe....

Azi o suna pe mama aia cu usile (nici pana acu n-am terminat cu ele ca ne tot lipseau piese. Ori le stricau, ori nu erau ce trebuie) Trebuia sa vina cineva sa ne puna o parte dintr-un toc. Cum eu ajung cel mai devreme acasa mama i-a zis lu' nenea (un tip de vreo 28 - maxim 30 de ani) sa vina cand ajung eu. Reactia tipului : "Nu vin cand sunt doar minori acasa!" Group wtf moment again. "Fata mea nu-i minora...." "Ah, da chiar si-asa e o fata singura, nu vin." Si uite asa a venit nenea pe la 7 seara din motive ca eu sunt minora si-s fata. Tipu are o problema, grava. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu