Sarcastic spot

Sarcastic spot

vineri, 26 decembrie 2014

Ce-am facut eu de Craciun



Cum Ana era curioasa ce-am facut eu de Craciun... Here we go:

1. Am stat acasa.
2. Am citit -> Mi s-a terminat bateria la tableta ->Am deschis calculatorul
3. Am descoperit ca a aparut un nou joc Dark Parables -> Download-> Play -> Disappointed

Si-acu sa dezvolta. De citit, am citit yaoi evident. Nimic nou.
Ce-i Dark Parables? O serie de hidden objects games facuta de cei de la Blue Tea Games. M-am apucat de ele pe cand lucram prin China Town si ma plictiseam de moarte la birou. Se bazeaza pe toate povestile scrise de fratii Grimm: Alba ca Zapada, Frumosa Adormita, Jack si vrejul de fasole, Scufita Rosie, Mica Sirena, Broscoiul fermecat, Rapunzel si Cenusareasa. Doar ca nu sunt povestile clasice stiute de noi. Nu e totul frumos si roz ci ai parte de blesteme, plante mancatoare de oameni, tot felul de creaturi dubioase si sfarsitul nu-i chiar asa cum trebuie. Iar povestile in sine sunt legate intre ele. Poti sa joci jocurile separat dar nu-i acelasi lucru. Personaje din episoadele anterioare pot aparea si parca-si pierde tot farmecul daca nu le cunosti deja povestea.
Acum, de ce am fost eu dezamagita de ultimul episod? Cei de la Blue Tea au decis sa faca echipa cu cei de la Eipix (habar n-am cine sunt) si parca si-a pierdut un pic farmecul. Daca pana acum totul parca avea loc intr-o lume de basm, Mica Sirena a fost un pic cam prea banala. In general detaliile erau cele care dadeau farmecul iar acum lipsesc cu desavarsire. Si mi s-a parut mult mai usor decat episoadele anterioare. De obicei aveai ceva de furca cu mini-games-urile, plus ca erau mult mai multe hog-uri. Acum mai mult am stat sa caut niste semiluni. Poate mi se pare mie pentru ca am citit comentariile altora si se pare ca toata lume a fost incantata de colaborare... Ca sa nu mai zic ca story line-ul a fost cam plictisitor si total deviat de la subiect. N-are nici o legatura cu Mica Sirena! Chiar daca si celelalte se abat de la poveste macar au ceva inseratii din povestea originala. Mica Sirena, ciu-ciu. Unde-i printu' inecat? Unde-i vrajitoarea cea rea? Unde-i Poseidon? Ce-i cu regii aia doi? Ma asteptam sa vad Atlantida! Nu un whatever regat... This sucks! Aveam asteptari mai mari.

Oricum poate or sa mai faca ceva in stilul Macabre Mysteries: Curse of the Nightingale....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu