Sarcastic spot

Sarcastic spot

vineri, 10 octombrie 2014

YouTube Sucks!



So, m-am tot uitat pe YouTube la diverse, ca de obicei. Si la un moment dat observ ca in partea dreapta tot aparea un playlist cu manele. Initial am crezut ca la ce ma uitam eu s-ar fi putut afla prin playlist-ul ala cu toate ca eram cam imposibil, nu se stie niciodata. Si m-am tot uitat eu la ramdom stuff pana cand am decis sa ma uit mai bine la playlist-ul ala. Pentru ca aparea efectiv peste tot. Melodii coreene, playlist, anime-uri, playlist, AMV-uri, playlist. Wtf!? Acum ca sa va lamuriti care era problema mea take a look:
"
"Recommended for you" *dies* Fufu YouTube, nu observi la ce ma uit eu?! Pana ca si Google s-a prins! Si-mi stie preferintele....Fricking manele, gonna kill those fuckers! Bacon si sunca presata... Grr... Imi polueaza pagina :|

What I was watching ~   -> Chiar imi place melodia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu