Sarcastic spot

Sarcastic spot

sâmbătă, 27 septembrie 2014

1/2 Prince - THE END


Sau, p-aproape. Din cate am inteles ar mai fi vreo 10 capitole doar ca habar n-am ce-ar mai putea sa se intample.

Pe scurt, 1/2 Prince e un manga de care m-am apucat prin clasa a 10-a care era genial de funny. Actiunea are practic loc intr-un joc fantasy care se vrea a fi cat se poate de realistic. Avem personajul principal o tipa care din motive de   :"Ha! I'll show you!" alege sa fie baiat in joc (motiv pentru care se creeaza o serie de situatii care mai de care mai stupide) si alte personaje cat se poate de ticnite. La asta adaugam si o love story mai dubioasa, un fel de hexagonal love story poate si octogonala, pentru ca la un momendat nu mai stii cine pe cine place. Niste NPC-uri cu selfawareness, un programator diabolic, un program (jocul in sine) care poate controla toate sistemele electronice (lanseaza inclusiv rachete nucleare) si cam asta ar fi pe scurt.
~Read manga ~ 

Din pacate tot ce e frumos are si un sfarsit. Dar parca n-as plange la fel de mult ca atunci cand am terminat Code Geass si asta pentru ca in mare parte totul o luase pe arataura rau de tot in ultimele capitole. Srrsly! Toata actiune se muta in real life cu cyborgi si blah, blah si totul se intampla asa de repede incat ai senzatia ca nu mai intelegi nimic. Cu greu poti sa urmaresti cine ce face pentru ca aspectul lor din real life e total diferit de cel din joc si practic doar in ultimele capitole afli cum arata toata lumea, li se schimba si numele (daca pana atunci ii stiai dupa ID-urile din joc acum au niste nume d-alea cinezesti de te dai cu capul de masa). It's ming boggling! Si totusi nici asta n-ar fi o problema ca pana la urma te lamuresti ce si cum. Cel mai aiurea e integrarea jocului in viata reala. Adica practic sunt obligati sa lupte cu roboti doar ca na, nu mai au skill-urile din joc, plus ca daca sunt omorati nu exista un rebirth point, si nu stiu, nu poti sa amesteci chestiile astea prea usor. Asa cu uite asa eroii nostrii ajung sa se lupte cu... and I quote a forum user: "A lying robot nine tails fox , a can of coke that use Hydro Pump , a Pikachu and a Bus stop sign". Cand am citit initial manga-ul si-am vazut toate luptele eram "Wtf?! Ce mama naibii se intampla?". Apoi m-am apucat sa citesc si parerile celor de pe forum, am dat peste aia si-am ras cu lacrimi, pentru ca atunci cand citesti manga-ul nu prea-ti vine sa razi ci sa plangi la cat de stupid e, dar daca stai sa te gandesti aia chiar s-au luptat cu asa ceva. Mai ales la partea cu Cola eram si unde-i Pepsi?! I demand to see Pepsi! This is discrimination! Si daca Pickachu e acolo Ash ce face? Pokemingie? Alooo!!!! So, total disappointment.... Iar la sfarsit apare si un male pregnancy si toata lumea a sarit de fund in sus ca a stricat totul . Serios? Daca ziceti voi... (lipsa totala de reactie la partea aia pentru ca la cate carti cu asa ceva am citit eu incepe sa para ceva normal deci nu ma bag :))) )
Dar, overall ramane un manga pentru zile negre, adica atunci cand vreau sa mor de ras il recitesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu