Sarcastic spot

Sarcastic spot

miercuri, 7 martie 2012

Reading minds

Faptul ca pot raspunde usor si corect anumitor intrebari fara a necesita prea multe informatii nu mi se pare ceva asa de wow! Doar ca multora asa li se pare si ma trezesc cu intrebari ceva in genul:"Da tu de unde stii?" Singura care n-are reactii stupide e Ana care s-a obisnuit dar altii sunt stupizi rau uneori. Cel mai bun exemplu e varu'care se minuneaza ori de cate ori are ocazia.
Spre exemplu azi:
S-apuca el ca de obicei sa manance mere inainte de masa ca cica-i eco (yeah realy...just drop it...). Si evident ma interogheaza si pe mine, ca de ce nu mananc. Pentru ca nu-mi plac atat de mult, n-am nimic cu ele dar nici nu-s preferatele mele. Raspunsul meu il duce cu gandul la unul dintre prietenii lui caruia nu-i placeau merele dar care in mod ciudat intr-o zi s-a apucat sa manance. Asa ca l-a intrebat ce s-a intamplat. Si cat se poate de natural a venit si raspunsul: Asa a zis mama. Ok,ok a zis mama si totusi care-a fost treaba. Pai,s-a intalnit cu prietena, n-a putut sa presteze down there asa ca a intrebat-o pe mama care ar fi motivu'. Sii, mama i-a spus sa manance fructe si legume, deci a inceput cu merele.
Evident ca pe mine m-a bufnit rasul cand am auzit toata povestea. Adica pe langa faptul ac relatia cu maica-sa e ciudata, mai se lasa manipulat si in ultimul hal, mere,mere! =)))) So ii spun lu varu': Da pare genul care nu gandeste pentru sine prea mult. Reactie: Woaaaaah dar de unde stii? Eu: Serios, acu' serios? :| Sper ca glumesti. Si l-am lasat in pom. Nu sunt sigura daca era pe bune sau nu cert e ca reactia a fost stupida. Din simplul motiv ca imi trancaneste toata ziua despre Adi incat am ajuns sa-l cunosc foarte bine. Adi in sus, Adi in jos de parca l-as cunoaste personal...dar tot a reactionat de parca as fi clarvazator...
Mai pe seara s-a apucat sa vorbeasca despre zodii (obsessed) si ajunsese la Sagetatori si vorbea de proful lui de info, fara sa precizeze despre care prof era vorba. A zis doar, ca el la ora profului face ce vrea sau ceva in genu. Iar eu ca sa ma asigur intreb: Profu' de info? Again:De unde stii? I'm soooooooo going to kill him. Aceeasi poveste. Toata ziua o tine cu ce prost e profu lui de info si cat freaca ei menta la ora lui. Deci how the hell could I not guess it?! Stupid ppl...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu