Sarcastic spot

Sarcastic spot

duminică, 4 martie 2012

Next day ~ Sambata

Ma intrebam eu vineri seara ce va mai urma in week-end tinand cont de toate cele intamplate in cursul saptamanii. Ei bine am inceput cu bine de sambata dimineata.
Am primit o reteta de la Dermatologie sa-mi i-au o alifie si cum doctorita mi-a spus ca e valabila doar doua zile a trebuit sa ma grabesc sa o i-au gandindu-ma ca cine stie cat mai costa daca ea mi-a dat reteta compensata.
O sun pe mama sa verific daca pot sa ma duc la orice farmacie sau trebuie sa ma duc la farmacia policlinicii. Din fericire reteta era valabila pentru toate farmaciile. Asa ca ma duc eu pe la 9:30 la famacie. Nu era nimeni la coada spre surprinderea mea. Ii dau eu reteta farmacistei, cauta ea prin baza de date...si: "Costa un leu si 60 de bani." In momentul in care am auzit asta cred ca am facut o mutra de toata frumusetea pentru ca farmacista s-a vazut nevoita sa repete. De ce eram eu asa socata?! Pai, sa vedem:
1. era o reteta compensata si in mod normal medicamentele scrise in genul asta de retete sunt destul de scumpe. Asta e si scopul retetelor compensate, sa mai scada din pretul exorbitant.
2. aveam la mine doar 50 de lei. Motivul principal e scris mai sus ^ plus ca atunci cand am sunat-o pe mama ma intrebam daca-mi ajung banii...
3. alifia aia la liber costa 3 lei si 30 de bani!!
Acum cine nu s-ar uita ca un idiot la farmacista cand realizeaza chestiile astea. Si stau si ma intreb ce doctor normal la cap ar da retete compensate pentru o tampenie de alifie ieftina? ( mentionez ca mi-a dat doua tuburi nu unul deci 2 tuburi= 1.60 de bani, din nou wtf! :| ) Doctorita nebuna.
Dupa ce am trecut peste socul pretului, trebuia sa platesc doar ca n-aveam marunt. Asa ca du-te si schimba. Cand ma intorc, coada kilometrica deja isi facuse aparitia. Great, just great. :| Si in fata mea mai era si o cucoana care mai avea putin si-o intreba pe farmacista de toate medicamentele din farmacie ca sa fie ea sigura ca le-a analizat pe toate. Die, lady die! Anyway intr-un final am reusit sa-mi cumpar alifia fara alte probleme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu