Sarcastic spot

Sarcastic spot

joi, 8 martie 2012

Edit pentru postul anterior

Mi-am amintit a doua zi la facultate de o alta intamplare legata de "reading minds" si varu' pe care am omis-o. It happened in the same day si da 3 tampenii la rand ca sa nu ma plictisesc...
So, toata discutia are legatura cu un telefon cumparat de tata de la tiganii de pe strada si care evident ca n-a functionat asa ca nimeni n-a putut sa-l foloseasca. Si totusi el inca exista. Iar varu' inca-l mai tine minte, prin cine stie ce minune. Asa ca s-a gandit el sa se intereseze daca inca il mai aveam si normal ca eu eram singura persoana de la care putea obtine informatia asta (tata nefiind acasa, iar mama nu stie de telefon :)) ) Deci, urmeaza intrebarea:" Mai aveti telefonul ala negru?"
Eu:"Da, inca mai exista."
El:"Stii la ce telefon ma refer,nu?"
Eu:"Erm...daaaa? Ala negru care s-a descarcat si nu se mai incarca." *facepalm*
El:"Da, da ala!"
*facepalm again*

Din nou, era singurul telefon negru pe care il detineam si care nu il folosea nimeni, deci de-acolo si intrebarea daca il mai aveam. Dar nuuuuu, de unde as sti eu despre ce telefon era vorba?!
Sometimes I just realy hate my memory and ability of deduction -.-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu