Sarcastic spot

Sarcastic spot

marți, 7 septembrie 2010

Serverele BrightShadow se inchid


Info:BrightShadow e un joc mmorpg

M-am apucat acum o luna sa ma joc Bright Shadow si chiar mi-a placut.Grafica era ok in stilul anime(big round eyes,cute and childish faces ).Puteai schimba unghiul camerei la 360 de grade ceea ce era yai,pentru ca urasc jocurile care sunt intepenite la 180 .Era 3D dar asta nu mai conteaza avand in vedere ca nu joc decat jocuri 3D (am jucat o singura chestie 2D in viata mea si sa zicem ca n-a fost asa rau dar totusi).Cam putine questuri dar avand in vedere ca iti puteai lua mentori de lvl 60 si chiar mai mult care te puteau ajuta foarte mult era de inteles (ajunsesem ca la lvl 25 si omor chestii de lvl 50+ deeeci se intelege lipsa de questuri - cu toate ca eu sunt adepta questurilor).Aveai de ales intre clasicele 4 clase (warrior,mage,priest,archer) ca mai tarziu (lvl 40 ) sa ai doua optiuni iar la lvl 70 din nou alte doua optiuni si mai exista si o a patra schimbare de clasa dar n-au mai apucat s-o faca .
Dar totusi in ciuda faptului ca era destul de interesant jocul,au aparut probleme.Prima data cand au bagat patch-ul cu clasele de lvl 70.Atunci au schimbat si experienta primita cand omorai ceva si totul s-a dus de rapa.De ce?Pai,atunci cand erai in party experienta scadea remarcabil de mult ca sa nu mai zic ca nu se impartea in mod egal,adica cel care facea un damage mai mare ala lua mai mult.Oh realy si ca priest erai terminat,ingropat pe veci .Normal ca userii au sarit in sus ca nu-i corect dar chiar si asa n-au primit decat raspunsuri evazive,GM nu erau de gasit si tot asa.
Nu stiu daca se astepta cineva ca jocul sa se inchida,cu toate ca multi renuntasera la joc deci banii obtinuti de cei de la GamePot erau mai putin si ei dar uite ca s-a intamplat. Am primit acum cateva zile un mail prin care se anunta inchiderea serverelor (din pacate l-am sters dar daca intrati la ei pe site afiseaza acolo mare si clar inchiderea jocului) si am ramas destul de nesocata.Eu ma asteptam la asta pentru ca nu exista nici o alat iesire din situatia lor ca sa nu mai spun ca nu mai dadeau nici un semn de viata si-n plus de la un timp se inchidea jocul e la sine deeci problems,problems.Ce ma amuza e ca acum nimeni nu o sa mai joace celelalte doua jocuri detinute de GamePot,ca sa nu mai spun ca toti isi cer banii inapoi,dar sunt sigura ca nu o sa-i mai vada niciodata.Presupun ca daca citeste cineva chestia aia cu Terms of Policy o sa realizeze ca era scris mic si invizibil ceva in genu ca banii nu se dau inapoi...ca de obicei.
Oricum,ideea e ca gasisem si eu ceva care sa-mi placa si s-a inchis,pardon se inchide

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu