Sarcastic spot

Sarcastic spot

miercuri, 8 septembrie 2010

Hai sa...

Mda,what ever,titlul n-are legatura cu ce scriu eu p-aci dar hai sa-l lasam asa pentru ca eu sunt eu si orcat de ilogic vi s-ar parea pentru mine e logic.(complicat sa stau eu acum sa explic cum e cu logica mea ilogic,va trebuie muuult timp ca sa intelegeti macar o farama din ceea ce gandesc eu deci forget it,mai bine traiti cu impresia ca-s superficiala si o sa fiti mai fericiti)Nee,si acum lasand la o parte explicatia titlului continuam cu ce vroiam sa spun de fapt...
Citeam un blog(nu dau link inca,am cateva motive si deh,ghinion ) si ma plictiseam citind-ul.Haha,foarte frumos din partea mea,dar asta e adevarul.Pe blogul respectiv se filozofa muuult si bine despre relatiile intre prieteni despre viata despre,chestii care ar trebui ingropate si uitate (haha evil me again) Adica,poate nu inteleg eu scopul unui blog sau poate ca nu vreau sa-l inteleg (asta ar fi cea mai buna varianta ) dar sa stai sa filozofezi atat desprew niste lucruri care ar trebui sa le observi fara sa te gandesti prea mult e ciudat.Cred ca am fost si eu la un moment dat asa si ma deranja foarte tare sa vad cum prietenii ma lasa balta pentru ca si-au gasit pe cineva mai important decat mine,dar presupun ca cu timpul m-am obisnuit si am invatat sa trec peste.Oricum la un moment dat tot la tine se intorc si realizezi ca defapt ei n-au renuntat niciodata la tine doar ca au decis sa mai schimbe peisajul.Cam asa sunt eu cu Julie.Nu vorbim un an de zile si totusi cand ne intalnim parca nimic nu s-a schimbat.Ca sa nu mai zic ca asa avem si ce vorbi :))

2 comentarii: