Sarcastic spot

Sarcastic spot

vineri, 5 iunie 2009

Suicide

Ma uitam prin folderul meu cu poze si am dat peste cateva amintiri sinucigase.Ideea e ca doar pozele in sine par sinucigase,intamplarea fiind stupida si fara sens,ca de obicei,ca na,doar eu puteam face asa ceva...









Ce reprezinta aceste imagini?Mana mea dupa o bataie cu pisica.Ce-i drept doar pisica a considerat ca o iau la bataie si pe mine nu m-a anuntat.Si uite asa m-am trezit cu o ditamai zgarietura.Cel mai haios lucru din toata treaba asta au fost reactiile colegilor care credeau ca sunt sinucigasa si mai mai sa sune la spitalu' 9.Cred ca puteau sa o faca dar nu pentru zgarietura ci pentru insasi prezenta mea.Dar n-au facut-o *mwuhahahaha*,sunt inca liberaaaaaaaaaaaaaaaaaa! (it's morning so my criminal personality,like always, is awakened,just ignore it)


Treaba e ca inca mai am o dara dara vizibila pe mana,de parca chiar am vrut sa ma sinucid.




PS:No,realy,the cat did it!


Un comentariu:

  1. your criminal personality is always awaken,nu doar dimineata:))
    si esti inca libera fiindca n'ai fost la controlul ala cand ti'a zis doctorul, iti garantez k nu te mai lasau sa pleci >:)

    RăspundețiȘtergere