Sarcastic spot

Sarcastic spot

marți, 28 mai 2013

Invazia de gandaci


Poor, poor Didi...Saptamana asta a fost invadata de gandaci. Si ca orice locatar modern si civilizat a intrat in panica :)) Nu stim inca de unde vin noii ei locatari dar se pare ca se inmultesc intr-un ritm alert. Asa ca i-am indicat sa-si deschida o agentie de turism, sau poate un hotel. Macar asa beneficiaza de protectie anti-radiatii. Cum nu stii niciodata cand o sa aterizeze o bomba atomica in curtea din spate o colonie de gandaci ar fi chiar utila.
La ultimul recensamant facut (mesaje date de Didi) au fost inregistrati 12 gandaci dintre care doi morti deja. Ceilalti fiind asasinati de Didi si sora ei. R.I.P. Didi, tre sa le faci inmormantarea. Stii nu? Si poamna... Cred ca acum te viziteaza rudele celor decedati.

2 comentarii:

  1. Am mai gasit unul azi, pe hol TT.TT, omorat de sormea. Macar a invatat (n.r. sormea) sa nu mai urle si sa arunce toate obiectele de prin casa ca apoi sa vina la mine sa urle iar ca eu sa iau frumusel spray-ul sa ii omor, se duce pur si simplu cu srayul dupa ei, fara urlete... devenim imune. Si doarme cu un fular la usa, ca sa nu se trezeasca cu musafiri, eu sunt mai curajoasa, dorm cu tubu' de spray sub perna...

    RăspundețiȘtergere
  2. =)))) You are killing me.Eh macar toata treaba cu antrenatul asasinilor da roade. Nu in sensul la care ne-am gandit noi initial dar te antrenezi la asasinatul gandacilor. E ceva nu? :)))

    RăspundețiȘtergere