Sarcastic spot

Sarcastic spot

joi, 28 noiembrie 2013

Lentile de contact - cosmarul vietii mele


Am aflat si eu dupa operatie, ca nu am voie sa port ochelari minim 2 luni. Domn' doctor la cat de dragut a fost a uitat sa mentioneze  ca eu nu am voie sa ii port cu toate ca de fiecare data cand m-a vazut ii purtam. Dar, de ce-l interesa pe el ca fara ei raman chioara?! Nope, not his business. Asa ca imediat ce-am scapat din spital m-am dus la o optica de pe langa Marriott . Le dau eu reteta imi aleg lentilele si astept. S-astept... s-astept... pana se enerveaza mama si-i suna. Si din nou astept... Cam o spatamana. Pana la urma au ajuns la concluzia ca nu au pe stoc in Romania respectivele lentile si probabil ar mai fi durat mult si bine pana le-ar fi primit asa ca au decis sa faca comanda la alta firma. Intre timp mi-au dat cateva lentile de unica folosinta (24 de ore). Nu suna chiar asa rau nu? Ei bine, lucrurile n-au fost chiar asa roz. In primul rand cand m-am dus sa-mi probeze lentilele nu aveau decat o singura lentila pentru dioptriile mele si deci nu mi-au pus decat la un ochi. Ceea ce era bulversant si mi-a dat cateva dureri de cap. Ca sa nu mai zic de chinul cu pusul lentilei. Mi-a pus-o doctorita dar i-a luat ceva pana sa reuseasca. Heh! Apoi a urmat scosul lentilei. Mda, nici asta n-a iesit prea bine. Tot chinuind-se sa o scoata a reusit s-o piarda. Adica a deplasat-o de pe iris si nu stia in ce diretie a luat-o. Asta dupa ce mi-a pus nu stiu ce picaturi care sa-mi anestezieze ochii. Pana la urma m-a pus la un aparat ca sa vada unde e. Intr-un final a scos-o si m-a trimis acasa. In al doilea rand am descoperit ca dioptriile erau prea mari. Cat am asteptat sa mi le trimita pe cele comandate mi-au dat cateva lentile gratis ca sa ma pot duce la doctor. Din pacate nu mi-a explicat nimeni cum sa le pun sau sa le scot. Si uite asa am stat eu cam aproximativ 2 ore sa-mi pun lentilele. Ca sa nu mai spun ca dupa ce le-am pus ma dureau ingrozitor de tare ochii. Pure torture... Era ciudat ca la distanta cand priveam pe geam vedeam perfect dar in casa ma luau durerile de cap. Anyway in ziua aia am luat-o pe Didi cu mine la doctor si-am pierdut cam toata ziua pana mi-am scos bandajul si firele de la nas. Cu ocazia asta am trecut si pe la oftalmologie unde am aflat ca una dintre lentile era pusa invers. Yai me! Dupa doua ore de chin am reusit s-o pun si invers. Cum am ajuns acasa le-am si scos. Asta a durat in jur de 1 ora. A doua zi am aflat ca aia de la optica au decis sa faca comanda la o alta firma de lentile pentru ca cei la care facusera comanda initial nu le aveau pe stoc in tara. Asa ca m-au chemat la ei sa dau o alta comanda. Ma duc eu acolo si, daca tot aveau si cabinet, le zic de problemele mele cu  actualele lentile. Dupa cateva intrebari mi se spune ca dioptriile sunt prea mari, adica sunt supracorectata. Oh...lucky me.... Imi dau alte lentile de proba care intr-adevar nu-mi dadeau dureri de cap. Cele initiale erau amandoua de -7 si erau atat de puternice incat nu puteam vedea sa citesc la calculator. Probabil m-as fi obisnuit cu ele daca nu ar fi fost problema calculatorului :)) Momentan port -6.50 la dreptul si -6 la stangul. Deci, la unul ma supracorectase cu 1, ceea ce forta ochiul extrem de tare. Plus ca, cu ocazia asta am descoperit ca lentilele de contact trebuie sa fie mai mici cu aproximativ o dioptrie fata de lentilele aeriene. Adica eu purtam -7 pe ochelari si acum mi-au dat -6.50. Oricum, cel vinovat de toate astea e nenea doctorul care a  uitat un mic amanunt: "Nu ai voie sa porti ochelari dupa operatie!". Hm, hm. Deci n-am putut sa-mi fac corect controlul oftalmologic, doctorita mi-a dat lentilele pe ghicite pentru ca m-am dus la ea a doua zi dupa operatie, iar ochii fiind solicitati din lipsa de ochelari au crescut in dioptrii ( trebuia sa port -8 :))) ). A iesit o intreaga harababura!
Dupa ce am comandat noile lentile am mai asteptat vreo doua zile si mi-am primit si eu intr-un final lentilele. Lentile care trebuia sa le pot purta si noaptea. Mda poate in visele mele. Normal ca m-am trezit dimineata cu dureri groaznice si a trebuit sa invat sa le scot si sa le pun la loc. Problema e ca mie tot imi cadeau singure. Le puneam pe ochi si in momentul in care clipeam cadeau. initial am crezut ca-s eu nebuna. Asta pana am ajuns la optica unde sa- chinuit o angajata sa mi le puna. Tot asa, aere de I'm smart you're not. Ei bine cucoana, fa-ti de cap, sa te vad. imi pune ea lentila, clipesc, cade. Omg, ce chestie nu? Ei bine, se pare ca ochii mei lacrimeaza foarte mult. Am niste canale lacrimale extrem de bune si in momentul in care imi pun lentila ochii se umezesc si o scot afara ca pe orice obiect strain. Asa ca sunt obligata sa stau cu pleapele cracanate si sa-mi misc ochii pana cred eu ca lentila s-a fixat.
Dar acum pot sa spun ca am invatat sa le scot si sa le pun. Tot nu-mi place, tot am probleme uneori dar o fac in aproximativ 5 minute. Asta daca pot sa ma calmez si sa nu mai clipesc ca o nebuna :))   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu