Sarcastic spot

Sarcastic spot

marți, 17 iulie 2012

Controlorii de cosmar


Racirea vremii = noi cosmaruri pentru mine. Incepuse destul de bine visul, eu printr-un oras ce parea a fi o amestecatura intre Bucuresti si Sighisoara, cautam ceva. La un moment dat ajung intr-o statie de tramvai si vad ca se crease un pic de panica. Ma uit eu in jur sa vad care-i cauza si ce sa vezi, controlori. Doar ca nu verificau biletele oamenilor din tramvai ci ale celor ce asteptau tramvaiul. In secunda urmatoare ingetasem toata. Eu ma aflam in statie si nu aveam bilet. Deci, in ciuda faptului ca era cam stupida toata situatia am luat-o la fuga si partea proasta e ca de fiecare data reuseam sa ajung intr-o statie cu alti controlori. Si-am tinut-o tot asa pana am intrat in curtea unei cladiri medievale unde erau niste personaje imbracate ca in Evul Mediu.  Dupa cateva discutii cu ei am aflat ca dadeau  proba pentru un spectacol.
Siii a sunat alarma ....

Visul in sine n-a fost cine stie ce dar e ciudat ca eu fugeam de cineva. In mod normal i-as fi omorat sau ar fi murit ei de buna voie. Something's not right.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu