Sarcastic spot

Sarcastic spot

vineri, 16 octombrie 2009

Wtf has happened?!

Pun pariu ca majoritatea celor care trec p-aci pe blogu meu au reactia asta,deci nu nu vi s-a stricat calculatorul,dar mie imi place noul look.Cel putin backgroundul.Si nu il voi schimba indiferent de prosteste si amenintari cu moartea.Oricum n-ar fi tebuit sa arate chiar asa doar ca nu prea ma pricem la html-ul ala al lor >.> cunostintele mele despre el fiind minime asa ca mai mult n-am putut.Deci decizia mea de a lua niste cursuri de web design a fost buna.
Ce nu-mi place cum a iesit este mini-bannerul ala..e prea nu stiu,cute si prea mic si inghesuit o.o Insa mai mare nu il puteam face datorita setarilor .Dar in principiu imi place,e ff bright exact asa cum vreau eu chiar daca contrastul e exagerat.Mereu exagerez cu chestia asta,poate ar fi fost mai bine ca photoshopul sa nu aiba si setarea asat.Macar asa nu te-ar fi durut ochii cand te uiti la el.Oricum il pot modifica oricand asa ca nu ma mai plang XD
Oh da si Ana daca ai ceva de comentat zii mersi ca nu l-am facut roz ca backroundul il facusem mai demult sirozul era culoarea initiala,insa gandindu-ma la reactia ta m-am decis sa-i schimb culoarea =))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu